Το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) Ιωαννίνων, είναι Δημόσιο σχολείο Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης και ανήκει διοικητικά στη Δ/νση  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων.Φοιτούν σ? αυτό μαθητές & μαθήτριες  με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Η διάρκεια φοίτησης είναι έως 6 έτη. Η ΣΤ΄τάξη λειτουργεί ως τάξη εμπλουτισμού των δεξιοτήτων των μαθητών στο εργασιακό περιβάλλον. Στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ εγγράφονται απόφοιτοι δημοτικών σχολείων γενικής ή ειδικής εκπαίδευσης καλύπτοντας την υποχρεωτικότητα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στους αποφοίτους χορηγείται πτυχίο επιπέδου 2α με επαγγελματικά δικαιώματα.
Στεγάζεται σε κτίριο που βρίσκεται στα Καρδαμίτσια Ιωαννίνων, Αμάλθειας 12, (πρώην Παλλάδιο εκπαιδευτήριο) και  το τρέχον σχολικό έτος  φοιτούν 34 μαθητές-μαθήτριες.

Το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ιωαννίνων παρέχει επαγγελματική εκπαίδευση στις εξειδικεύσεις:
Κηπουρικής    -   Κεραμικής   -   Αυτόνομης Διαβίωσης
Τα εργαστήρια του σχολείου μας είναι πλήρως εξοπλισμένα με τα απαραίτητα εργαλεία και μηχανήματα. Εκτός από τα εργαστηριακά μαθήματα, το πρόγραμμα περιλαμβάνει και μαθήματα γενικής παιδείας προβλεπόμενα από το αναλυτικό πρόγραμμα.  Επιπλέον δομούνται προγράμματα εξατομικευμένης διδασκαλίας ανάλογα με τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών-μαθητριών. Λειτουργεί αίθουσα γυμναστηρίου εξοπλισμένη με όργανα καθώς και εργαστήριο πληροφορικής. Το σχολείο μας διαθέτει επίσης:  Τμήμα κοινωνικής υπηρεσίας, τμήμα ψυχολογικής στήριξης, τμήμα λογοθεραπείας, τμήμα νοσηλευτικής υπηρεσίας, τμήμα βοηθητικής υποστήριξης.

Πρωταρχικός στόχος της σχολικής μας  μονάδας, η δημιουργία μιας ανθρώπινης και αξιοπρεπούς κοινωνίας για τα άτομα με αναπηρία. Καθημερινή μας προσπάθεια, η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας, η ισότιμη εξέλιξη της κοινωνικής και επαγγελματικής ένταξης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξιοποίηση των δυνατοτήτων τους. Είναι γεγονός ότι όλες οι κοινωνίες, αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες αντιμετωπίζουν με διαφορετική ένταση και σε διαφορετικό βαθμό τις απαιτήσεις και τις διαδικασίες που σχετίζονται με βασικές κατευθύνσεις της εκπαίδευσης ατόμων με αναπηρίες. Μέσα στο πλέγμα των σχέσεων των επιρροών και των αντιπαραθέσεων, είναι επιτακτική ανάγκη το θέμα της αναπηρίας και της εκπαίδευσης παιδιών με ειδικές ανάγκες να αντιμετωπίζεται πρωτίστως ως θέμα ίσων ευκαιριών για συμμετοχή.
Αυτή η συμμετοχή για όλους, είναι μια πρόκληση: μια εναλλακτική ερμηνεία του κόσμου και του ανθρώπου. Γιατί δεν πρέπει κανείς μας να ξεχνάει ότι η λέξη  άνθρωπος για να έχει έννοια και κυριολεξία σημαίνει συνάνθρωπος.  Αυτό το «συν» είναι που κάνει τη διαφορά.

Ο Δ/ντής
Γρηγόρης Ι. Τζίμας
Δάσκαλος- ειδικός παιδαγωγός

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα
Διετέλεσε Δ/ντής Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Ιωαννίνων και  Σχολικός Σύμβουλος 1ης εκπ/κής περιφέρειας Θεσπρωτίας. Είναι πτυχιούχος της Ζ.Π.Α. Ιωαννίνων, του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπ/σης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, της Παδαγωγικής Τεχνικής Σχολής ΣΕΛΕΤΕ Αθηνών, της Σχολής Στελεχών Επιχειρήσεων των Κ.Α.Τ.Ε.Ε. (Τ.Ε.Ι.) Κρήτης. Έχει πιστοποίηση Α΄& Β΄επιπέδου στις ΤΠΕ.
Εχει λάβει μέρος σε ερευνητικά προγράμματα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με διαπραγμάτευση θεμάτων που αφορούν την ειδική αγωγή.
Διετέλεσε πρόεδρος και μέλος υπηρεσιακών συμβουλίων, καθώς και πρόεδρος επιτροπών επιμόρφωσης ΤΠΕ Β΄επιπέδου. Πρόεδρος οργανωτικής επιτροπής εκπαιδευτικών  & διοικητικών σεμιναρίων.
Εισηγητής σε ημερίδες και σεμινάρια. Επιμορφωτής του ΠΕΚ Ιωαννίνων από το 2002 έως σήμερα. Μέλος του συντονιστικού Συμβουλίου του ΠΕΚ Ιωαννίνων και μέλος της ομάδας εργασίας.
Διετέλεσε μέλος του εφορευτικού συμβουλίου της Δημόσιας Ιστορικής Ζωσιμαίας Βιβλιοθήκης Ιωαννίνων. Διετέλεσε αιρετός του κλάδου στο ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων, μέλος του Δ.Σ. του συλλόγου εκπ/κών Α/θμιας Εκπ/σης  Νομού Ιωαννίνων, Αντιπρόεδρος του ταμείου Αλληλοβοήθειας του συλλόγου Ιωαννίνων, αντιπρόσωπος του κλάδου στις γενικές συνελεύσεις της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας.
Αρθρογραφεί σε επιστημονικά περιοδικά, τοπικές εφημερίδες και Blogs.
Έχει εκδώσει βιβλίο με τίτλο «Ειδικές τάξεις στα Δημοτικά Σχολεία ως χώρος κοινωνικοποίησης μαθητών με δυσκολίες στη μάθηση».